søndag 28. januar 2018

Sofus leker frisør...

...tidlig en søndagsmorgen.
Jeg er på kjøkkenet og vasker gulvet, barna sitter ved spisebordet i stua. 
Sofus tegner, og Klara følger nøye med på hva storebror gjør.


Plutselig roper Sofus, med stolthet i stemmen, : 
" Mamma, jeg har klippet fletta til Klara...! "

Jeg løper ut i stua, mens jeg ser for meg at 
håret til Klara er klippet helt ned til strikken.... 


Heldigvis hadde Sofus bare klippet litt av tuppene, 
og Klara satt ved siden av storebror, blid som en sol!


* knis *

Klara sin nye frisør er også ivrig annsiktsmaler, 
så om du trenger en hårklipp, 
eller et fargerikt ansikt vet du hvem du skal gå til....


Ønsker alle som titter innom en fortsatt NydeligFlott søndag!!

Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...