mandag 30. oktober 2017

God morgen!

Denne uken har jeg ikke så mange prosjekter på gang (enda), 
så da kan jeg starte uka med å titte innom her og si hei... 


Dagens bilder viser de aller nyeste stoffene i stoffsamlingen min.
Så mange deilige farger og fine retromønstre.
Noen av stoffene har allerede blitt til putetrekk, 
mens resten ligger i hylla sammen med alle de andre stoffene mine... 
En dag skal jeg sette av tid til å ta litt bilder av syrommet mitt, 
slik at dere kan se hvordan det ser ut der.... 
Men det får bli en annen dag.


Nå Sover Klara, så da skal jeg sette igang med å gjøre litt husarbeid...


Ønsker alle som titter innom en NydeligFlott ny uke!

Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...