tirsdag 11. juli 2017

NydeligFlott genser!!

I dag tok jeg meg endelig tid til å sy noe til meg selv... 
Det ble en fargerik og fin genser med regnbuer og enhjørninger.

* NydeligFlott *


Jeg prøvde ut et nytt mønster for aller første gang.
Genseren var lett å sy, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet!
Så dette mønsteret skal jeg nok bruke flere ganger!!


Jeg likte spesielt godt baksiden på denne genseren.
For jeg synes snittet øverst i ryggen er så fint!


Og endelig fikk jeg brukt de NYE merkelappene mine også!!
Er de ikke NydeligFlotte ?!!?


Her kommer en liten handleliste med linker, 
om du også kunne tenke deg å sy en slik genser.

Handleliste :
Mønster fra ellepuls.com
Mønstret jersey fra Stofflykke
Ensfarget jersey fra Stofflykke
Ribb fra Stofflykke
Merkelapper fra Labelshop

Nå skal jeg ta mål av mannen min, slik at han også kan få NydeligFlotte gensere!
Ps. Det blir ikke enhjørninger og regnbuer på gensere hans da... * hihi *
Men gøyale blir de!! Vent og se!!

Vi blogges...


1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...