fredag 7. juli 2017

Huskestue...

Nå har jeg vært på loftet og funnet frem den gamle huska til Sofus...
Klara begynner jo å bli så stor at hun kan få prøve den litt.


Husken falt i smak, og hun smilte lurt der hun satt og gynget frem og tilbake!


De fine blomstene som står på hylla har Sofus og jeg plukket i hagen! 
Det er så mange fine blomster i blomsterbedene våre nå, 
så noen blomster måtte få være med inn og pynte opp litt i stua...


Og hei sann!! Ser kom det et søtt lite linselus foran kamera! 

Er det andre enn meg som synes Sofus plutselig har blitt en veldig stor gutt !?! 
Jeg kjenner han nesten ikke igjen på bildet under her.... 
Hvor har det blitt av den lille Sofusen min?? 


Nå skal jeg tilbringe litt tid nede på syrommet mitt,
Jeg har nemlig en bestilling på et putetrekk som ligger og venter....
Hvis du vil se putetrekkene jeg syr for salg kan du titte innom salgsprofilen min 
på instagram @nydeligflott_salg


Ønsker alle som titter innom en NydeligFlott fredag!!

Vi blogges...


1 kommentar:

  1. Det er i alle fall ingen tvil om at Klara likte huska! :-) Koselig å se smilet hennes :-)
    Klart Sofus er blitt stor! Han er jo STOREBROR, og Klaras høye beskytter :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...