søndag 7. mai 2017

Den første genseren....


Jeg venter fortsatt på at de NydeligFlotte merkelappene skal komme med posten....
Og etter at alt stoffet og sytilbehøret har kommet i hus, 
har jeg hatt bitte litt problemer med å holde fingrene fra fatet...


Det resulterte i en "prøve-genser" til Sofus, 
bare for å se om jeg greide å følge oppskrift og mønster.... * knis *
Det gikk sånn passe bra vil jeg si. Litt krøllete søm her og der, 
med en arm sydd på vranga. Og etter et par forsøk på å sy kanting rundt halsen, 
så det ut som en genser til slutt! 


Sofus ble i hvert fall strålende fornøyd, da han våknet opp til 
et nytt NydeligFlott klesplagg, laget av selveste mamma!
Jeg må også innrømme at jeg er litt stolt av pyntesømmen 
på ermene, som ligner litt på traktorspor...
Passet perfekt til denne genseren.


Fineste Sofus, modellen min!


I skrivende stund har akkurat begge barna sovnet, symaskinen står klar i stua, og en ny "prøve-genser" står for tur.... Håper den NydeligFlotte merkelappene kommer snart, slik at operasjon "sy barneklær" virkelig kan starte for fult!


Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott start på kommende uke, 
og en strålende søndagskveld i sola!!

Vi blogges....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...